Producenci
Pytania i odpowiedzi

Jak skontaktować się z HAUU | MIAUU?

mail: sklep@hauu-miauu.pl

telefon: 52 335 56 66 (od poniedziałku do piątku od 10.00- 15.00). W weekendy kontakt wyłącznie mailowy (odpowiemy na wiadomość najszybciej jak to będzie możliwe)

 

SPRZEDAŻ 

Czy HAUU|MIAUU ma sklep stacjonarny? 

NIE. Prowadzimy sprzedaż WYŁĄCZNIE przez internet. Nie ma możliwości odbiorów osobistych.

Jakie są możliwe formy płatności?

Możesz zapłacić za pomocą "płatności online". 

Czy wysyłacie za pobraniem?

Nie. Prosimy o dokonywanie wpłat za pomocą płatności online.

Kiedy otrzymam przesyłkę po zamówieniu towaru?

Koniecznie sprawdź maksymalny czas wysyłki. Często jest to do 3 dni roboczych. Staramy się wysyłać wszystko maksymalnie ciągu doby od zamówienia. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie – zadzwoń lub napisz. Postaramy się przyśpieszyć realizację Twojego zamówienia.

Czy aby zrobić zakupy muszę założyć konto w Waszym sklepie?

Nie, nie ma takiej konieczności. Założenie konta pozwala jednak na korzystanie z wielu dogodności i rabatów.

  

REKLAMACJE I WYMIANA 

Czy jeśli produkt nie będzie trafiony, mam prawo go zwrócić?

Tak, przysługuje Ci prawo zwrócenia produktu w przeciągu 14 dni od jego zakupu.
Pełna informacja dotycząca zwrotów dostępna jest na stronie Zwroty i Reklamacje. Tam znajdziesz formularze zwrotu i reklamacji do druku i wypełnienia. Pamiętaj o dołączeniu do paczki dowodu zakupu. 

W ciągu ilu dni otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany przedmiot?

Zwrotu środków dokonamy w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zwrotu.

Co muszę dołączyć do zwracanej rzeczy?

Dowód zakupu (paragon / faktura) oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu (do pobrania w zakładce Zwroty i Reklamacje).

Czy mogę wymienić produkt?

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu, zwróć nieodpowiedni produkt wraz z dowodem zakupu oraz złóż nowe zamówienie.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl