Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@hauu-miauu.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

SKLEP HAUU-MIAUU

Chojnet Maciej Szypryt

Zakładowa 18,

89-620 Chojnice 

z dopiskiem “ZWROT HAUU-MIAUU” , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwrot środków dokonamy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie

sprzedaży.

FORMULARZ ZWROTU do pobrania: TUTAJ

WYMIANA: Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu, zwróć nieodpowiedni produkt wraz z dowodem zakupu oraz złóż nowe zamówienie. Masz na to 14 dni.

REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:sklep@hauu-miauu.pl lub drogą pocztową na adres

Chojnet Maciej Szypryt

Zakładowa 18

89-620 Chojnice

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA?

Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych w wyniku pozostawienia akcesorium / zabawki / smyczy / szelek / obroży itp. dla psa bez nadzoru człowieka. Jeśli Twój pies przegryzie, rozgryzie lub rozszarpie nasz produkt, nie podlega on reklamacji. Warto o tym pamiętać zwłaszcza w przypadku szarpaków –  szarpaki służą wyłącznie do wspólnej zabawy człowieka z psem!

W przypadku szelek, obroży i smyczy nie uznajemy reklamacji w wyniku:

  • Pogryzienia taśmy przez psa – jest to efekt nieuważnego użytkowania / zostawiania akcesoriów dla psa bez nadzoru.

W przypadku pluszowych zabawek, plastikowych, kauczukowych, plastikowych, silikonowych i szarpaków nie uznajemy reklamacji w wyniku:

  • Rozgryzienia zabawki lub rozszarpania jej elementów wynikających z nieuważnego użytkowania – zostawiania produktu zwierzakowi bez nadzoru.

CO OBEJMUJE GWARANCJA?

  • elementy z taśmy nylonowej i materiałowe w obrożach, szelkach i smyczach – 2 miesiące gwarancji
  • plastikowe klamry i karabińczyki – 2 miesiące gwarancji,
  • metalowe elementy typu klamra, kółka, karabińczyki – 3 miesiące gwarancji
  • Okresy te liczone są od dnia wejścia kupującego w posiadanie rzeczy.

FORMULARZ REKLAMACJI do pobraniaTUTAJ