Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@hauu-miauu.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
SKLEP HAUU-MIAUU
Chojnet Maciej Szypryt
Zakładowa 18,
89-620 Chojnice
z dopiskiem “ZWROT HAUU-MIAUU” , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrot środków dokonamy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwrotu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie
sprzedaży.
FORMULARZ ZWROTU do pobrania: TUTAJ
WYMIANA: Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu, zwróć nieodpowiedni produkt wraz z dowodem zakupu oraz złóż nowe zamówienie. Masz na to 14 dni.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:sklep@hauu-miauu.pl lub drogą pocztową na adres:
Chojnet Maciej Szypryt
Zakładowa 18
89-620 Chojnice
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA?
Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych w wyniku pozostawienia akcesorium / zabawki / smyczy / szelek / obroży itp. dla psa bez nadzoru człowieka. Jeśli Twój pies przegryzie, rozgryzie lub rozszarpie nasz produkt, nie podlega on reklamacji. Warto o tym pamiętać zwłaszcza w przypadku szarpaków – szarpaki służą wyłącznie do wspólnej zabawy człowieka z psem!
W przypadku szelek, obroży i smyczy nie uznajemy reklamacji w wyniku:
- Pogryzienia taśmy przez psa – jest to efekt nieuważnego użytkowania / zostawiania akcesoriów dla psa bez nadzoru.
W przypadku pluszowych zabawek, plastikowych, kauczukowych, plastikowych, silikonowych i szarpaków nie uznajemy reklamacji w wyniku:
- Rozgryzienia zabawki lub rozszarpania jej elementów wynikających z nieuważnego użytkowania – zostawiania produktu zwierzakowi bez nadzoru.
CO OBEJMUJE GWARANCJA?
- elementy z taśmy nylonowej i materiałowe w obrożach, szelkach i smyczach – 2 miesiące gwarancji
- plastikowe klamry i karabińczyki – 2 miesiące gwarancji,
- metalowe elementy typu klamra, kółka, karabińczyki – 3 miesiące gwarancji
- Okresy te liczone są od dnia wejścia kupującego w posiadanie rzeczy.
FORMULARZ REKLAMACJI do pobrania: TUTAJ