Pytania i odpowiedzi
Sprzedaż
NIE. Prowadzimy sprzedaż WYŁĄCZNIE przez internet. Nie ma możliwości odbiorów osobistych.
Możesz zapłacić za pomocą “płatności online”.
Nie. Prosimy o dokonywanie wpłat za pomocą płatności online.
Koniecznie sprawdź maksymalny czas wysyłki. Często jest to do 3 dni roboczych. Staramy się wysyłać wszystko maksymalnie ciągu doby od zamówienia. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie – zadzwoń lub napisz. Postaramy się przyśpieszyć realizację Twojego zamówienia.
Nie, nie ma takiej konieczności. Założenie konta pozwala jednak na korzystanie z wielu dogodności i rabatów.
Reklamacje i wymiana
Tak, przysługuje Ci prawo zwrócenia produktu w przeciągu 14 dni od jego zakupu.
Pełna informacja dotycząca zwrotów dostępna jest na stronie Zwroty i Reklamacje. Tam znajdziesz formularze zwrotu i reklamacji do druku i wypełnienia. Pamiętaj o dołączeniu do paczki dowodu zakupu.
Zwrotu środków dokonamy w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zwrotu.
Dowód zakupu (paragon / faktura) oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu (do pobrania w zakładce Zwroty i Reklamacje).
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu, zwróć nieodpowiedni produkt wraz z dowodem zakupu oraz złóż nowe zamówienie.